מחשבון תמהיל משכנתא

מחשבון מסלולי משכנתא

באמצעות מחשבון תמהיל משכנתא תוכלו לחשב את החזרי המשכנתא החודשיים שלכם.

כאן תזינו את תמהיל המשכנתא שנטלתם ותקבלו נתוני החזר מפורטים ועדכניים, בשקלול הריביות והמדדים המותאמים למשכנתא שלכם.

במחשבון תמהיל משכנתא של פלאנר ניתן לערוך השוואה בין תמהילי משכנתא שונים ולקבל תובנות מעניינות שיסייעו לכם לקבל החלטה מושכלת ומקצועית.

על מנת לבחון את כל ההיבטים של המשכנתא ולבנות את התמהיל המתאים והזול ביותר עבורכם, אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ עם יועץ משכנתא ללא עלות.

ליועץ מקצועי מחשבוני משכנתא מתקדמים, ידע וניסיון שמאפשרים לו להשיג תמהילים עדיפים בהרבה על אלו שתוכלו להשיג לבד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם, או חייגו אלינו.

לקבלת ייעוץ מהמומחים של פלאנר
השאירו פרטים בטופס!

שאלות ותשובות על מחשבון תמהיל משכנתא

המחשבון מאפשר למשתמש לסמלץ את תמהיל המשכנתא שלו. על פי המסלולים שמזין המשתמש, מציג לו המחשבון את הנתונים הרלוונטיים למשכנתא שלו: החזרים, תשלומי ריבית, עלות כוללת ועוד.

כך ניתן לבצע השוואה בין תמהילי משכנתא שונים, לבדוק מה משתלם יותר ומה מתאים יותר ללווה.

מחשבון המשכנתא יציג לכם את עיקר הנתונים הרלוונטיים למשכנתא שלכם, על בסיס המידע שתזינו לו: החזר ראשון, החזר בשיא, עלות כוללת, החזר פר שקל, תשלום ריבית וסילוק הקרן. המחשבון אף מאפשר להציג לוח סילוקין מלא.

כן. מחשבון מסלולי משכנתא מאפשר לכם להזין את כל מסלולי המשכנתא,  את האורך של כל מסלול והריביות שלו. נתונים אלו משוקללים לכדי התוצאה שהמחשבון מציג.

על מנת שהמחשבון יוכל לבצע את חישוב המשכנתא, עליכם להזין את פירוט התמהיל:
לכל הלוואה בתמהיל עליכם לבחור שיטת החזר (שפיצר / קרן שווה), מסלול, סכום, תקופה בשנים וריבית.

דירוג ממוצע: / 5.

מחשבוני המשכנתאות של Planner

מחשבון הלוואת זכאות

באמצעות מחשבון זה, תוכלו לבחון את מידת זכאותכם לקבלת הלוואת זכאות מהמדינה. במידה ונמצאתם זכאים, כאן תקבלו אומדן של גובה הסכום שתוכלו לקבל בהלוואת זכאות ממשרד הבינוי והשיכון, ולחשב את הניקוד ואת גובה ההלוואה למשכנתא.

למחשבון

מחשבון החזר משכנתא

באמצעות מחשבון זה, תוכלו לחשב את החזרי המשכנתא החודשיים שלכם. כאן תזינו את תמהיל המשכנתא שנטלתם ותקבלו נתוני החזר מפורטים ועדכניים, בשקלול הריביות, המדדים ולוח ההחזרים המותאמים למשכנתא שלכם ולמסלול שתבחרו.

למחשבון

מחשבון משכנתא מחיר למשתכן

באמצעות מחשבון זה תוכלו לחשב את מחיר הדירה הסופי בפרויקט של מחיר למשתכן. מחיר זה יושפע ממגוון גורמים, בכלל זה, גודל המרפסת או הגינה, מספר החניות, מדד תשומות הבניה. אנו מזמינים אתכם להזין את הנתונים הרלוונטיים לכם ולקבל מחיר סופי.

למחשבון

מחשבון מדד תשומות הבנייה

נטלתם משכנתא לבניית בית או דירה מקבלן? סביר להניח כי היא מוצמדת למדד תשומות הבניה, מאחר ואתם תלויים בהוצאותיו של הקבלן שנגזרים מהשינויים במחירי חומרי הבניה. כאן תוכלו לחשב את גובה ההחזרים שלכם בשקלול מדד זה לאורך השנים האחרונות.

למחשבון

מחשבון מדד המחיר לצרכן

אם שילבתם בתמהיל המשכנתא שלכם מסלול צמוד מדד, כאן תוכלו לקבל את כל הנתונים על שיעורי העלייה/ירידה של המדד בחודש מסוים או תקופה ספציפית ולפיכך לחשב בהתאם את סכום ההחזר החודשי הצמוד שלכם באותו חודש או תקופה.

למחשבון
שירותי המשכנתא של פלאנר

מסורבי משכנתא

בזכות הניסיון העשיר שצברנו בעבודה מול לקוחות מסורבים, אנחנו נדע להכווין אתכם ולבנות עבורכם את הפתרון הטוב והמתאים ביותר במגבלות הקיימות.

משכנתא חוץ בנקאית

מאחר והמשכנתאות החוץ בנקאיות מורכבות וקל לבצע איתן טעויות, אנו נשמח לבנות עבורכם את התמהיל המדויק שיחסוך לכם המון כסף בעתיד.

משכנתא לפושטי רגל

עם התנהלות כלכלית נבונה, הסברים מניחים את הדעת, הגשת בקשה בצורה טובה לבנק או לגוף הנכון באותה עת, ועם הרבה מו"מ ניתן גם לאשר פושטי רגל לשעבר.

הלוואה כנגד נכס

הלוואה כנגד נכס היא פתרון נהדר הקיים במערכת הבנקאית והחוץ בנקאית למגוון רחב של בעיות. ניתן לקבל משכנתא גם תמורת שיעבוד של נכס שכבר נמצא בבעלותנו.

משכנתא לאיחוד וסגירת הלוואות

שוק המשכנתאות הוא דינאמי, תחרותי ותנודתי מאד. במיחזור משכנתא ניתן לקצר שנים, להפחית החזר חודשי ולחסוך כסף. המון כסף.

משכנתא הפוכה

אנו מתמחים בפתרונות מימון לגיל השלישי ונסייע לכם לתכנן את התקציב הנדרש לכם ונפעל עבורכם לקבלת הלוואה במהירות המרבית ובתנאים המיטביים עבורכם.

מחזור משכנתא

אנו בוחנים בקביעות את תיקי המשכנתאות ופועלים לעדכן ולהיטיב את הריביות והתנאים המקוריים, כדי לחסוך ללקוחותינו כסף רב.

משכנתא לבנייה

היערכות מוקדמת להליך בנייה ולקיחת משכנתא, חוסכת כסף ועוגמת נפש. ללא תכנון מתאים יתכן ותמצאו את עצמכם במצב תזרימי קשה. אנחנו נוודא שזה לא יקרה!

משכנתא לדירה להשקעה

משכנתא לדירה להשקעה היא משכנתא שונה מאשר משכנתא רגילה קלאסית. בתכנון שלה, באופן שניגשים אליה, באחוזי המימון ובבניית התמהיל שמרכיב אותה.

דילוג לתוכן